17/11/11

"Δεν με ενδιαφέρει ο ΠΑΟ, είναι παρελθόν"...

«Πρέπει να καταλάβουν όλοι ότι για μένα και την οικογένειά μου ο Παναθηναϊκός είναι παρελθόν. Αυτό σημαίνει ότι δεν με απασχολεί τίποτα άλλο από το να δώσω τις μετοχές μου και να φύγω. Δεν με ενδιαφέρει η ομάδα, ούτε θέλω να συμμετέχω σε οποιεσδήποτε αποφάσεις» δήλωσε ο Γιάννης Βαρδινογιάννης...
στη SportDay απαντώντας σε όσους τον κατηγορούν ότι θα έπρεπε να «φρενάρει» τον Βλάση Τσάκα μέχρι να ολοκληρωθεί η συμφωνία με τον πρίγκιπα Αλ Σαούντ.
Επίσης τόνισε ότι δεν έχει μιλήσει ποτέ με τον πρίγκιπα ή με τον εκπρόσωπό του, καθώς την σχετική επικοινωνία έχουν αναλάβει οι δικηγόροι των δύο πλευρών
Για τον Βλάσση Τσάκα, είπε: «Δεν τον έχω δει, ούτε έχω μιλήσει ποτέ. Ούτε με τον υποψήφιο επενδυτή Αλ Σαούντ έχω μιλήσει. Μιλάνε οι δικηγόροι μας και μέχρι τώρα, όλα είναι νόμιμα. Τι να κάνω; Να πω στον υποψήφιο επενδυτή να απομακρύνει τον συνεργάτη του και εάν για τον λόγο αυτόν χαλάσει το deal να λένε όλοι μετά ότι εγώ είμαι η αιτία;».
Και κατέληξε: «Εχω πει και εγώ ότι τις μετοχές μου θα τις πάρει όποιος βάλει στην ομάδα 15 εκατομμύρια ευρώ και έχουν δικαίωμα και οι παλιοί μέτοχοι. Αν θέλουν, ας τα βάλουν και να πάρουν την ομάδα. Προς το παρόν, ο μόνος ενδιαφερόμενος είναι ο Αλ Σαούντ και κάνω ό,τι λέει ο νόμος. Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο»...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου