8/11/11

Της συμπεριφέρθηκε... ανάρμοστα το 1997 και το θυμήθηκε τώρα!

Για σεξουαλική παρενόχληση το… 1997, κατηγορεί τον προεδρικό υποψήφιο των Δημοκρατών, Χέρμαν Κάιν, η 50χρονη Σάρον Μπίαλεκ από το Σικάγο. Είναι η τέταρτη γυναίκα που έχει κατηγορήσει τον Κάιν για σεξουαλικά ανάρμοστη συμπεριφορά προς το τέλος της δεκαετίας του 1990 και ισχυρίζεται ότι προσπάθησε να την πλησιάσει ερωτικά μετά από ένα δείπνο εργασίας των εκπροσώπων των εργαζομένων σε εστιατόρια, που έγινε στην Ουάσιγκτον. «Επιχείρησε να βάλει το κεφάλι...
μου ανάμεσα στα πόδια του, δίπλα στα γεννητικά του όργανα, ενώ ταυτόχρονα υποσχέθηκε να με βοηθήσει να βρω δουλειά», είπε η καταγγέλλουσα σε συνέντευξη Τύπου, παρουσία της δικηγόρου της. «Τότε μόλις είχα χάσει τη μητέρα μου και ήθελα να βρω δουλειά για να βοηθήσω τον πατέρα μου που έπρεπε να πληρώσει τα χρέη που είχε πληρώσει σε γιατρούς», ανέφερε. Και αφού υπογράμμισε ότι μάχεται για τους Δημοκρατικούς, υπογράμμισε ότι
«στόχος μου είναι να πω την αλήθεια και να βοηθήσω άλλες γυναίκες που μπορεί να έχουν εμπλακεί σε παρόμοιες καταστάσεις. Αρχικά είχα την ελπίδα ότι παραδεχόμενος την αλήθεια θα έκανε ένα βήμα προς τα εμπρός, αλλά συνάντησα αδιαφορία. Αυτός ήταν στην πραγματικότητα ο πρωταρχικός μου στόχος», είπε χαρακτηριστικά. Πάντως και τρεις άλλες αγνώστων στοιχείων γυναίκες έχουν δηλώσει μέχρι στιγμής στις Αρχές, ότι υπέστησαν παρενοχλήσεις από τον Κάιν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου