20/11/11

Η Rihanna έχει έλλειψη από sex...

Φαίνεται ότι η Rihanna δεν απολαμβάνει και ιδιαίτερα τη μοναξιά της, ωστόσο η καριέρα της και οι διαρκείς της μετακινήσεις για συναυλίες, δεν της αφήνει και πολλά περιθώρια ώστε να αφοσιωθεί στην προσωπική της ζωή...
Σε συνέντευξή της σε τηλεοπτικό σόου, η δημοφιλής τραγουδίστρια διέψευσε τις φήμες ότι διατηρεί σχέση με τον μποξέρ Dudley O'Shaughnessy που εμφανίζεται στο βίντεο κλιπ του κομματιού «We Found Love», δηλώνοντας: «Δεν βγαίνω με κανέναν αυτή την περίοδο. Δεν μου αρέσει που είμαι μόνη μου. Αφιερώνω πολύ χρόνο στη δουλειά μου, τον περισσότερο μου χρόνο αν όχι όλο κι αυτό επηρεάζει την προσωπική μου ζωή». 
Η Rihanna αναφέρθηκε και στην έλλειψη σεξ στη ζωή της: «Η προσωπική μου ζωή είναι ανύπαρκτη κι αυτό δεν είναι καλό ούτε για μένα αλλά ούτε και γι’ “αυτό”», δήλωσε η τραγουδίστρια, δείχνοντας το σημείο ανάμεσα στα πόδια της… Oσο για τις προτιμήσεις της στους άντρες, δήλωσε: «Θέλω ο άντρας να είναι επιθετικός και μυστηριώδης και να ξέρει τον ρόλο του σε μία σχέση»…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου