20/10/11

"Ξαναμάγκεψε" ο Γιώργος, "σούζα" στους άλλους

Δεν ψήφισε η Λούκα Κατσέλη το άρθρο 37 και ο Γιώργος Παπανδρέου "ξαναμάγκεψε" και κακαρίζοντας πολιτικά, τη διέγραψε από την Κ.Ο. Μπροστά βέβαια στον Βενιζέλο και στους "3" που τον έβαλαν σε επιτήρηση, απλώς βρυχάται. Οπως τα γατάκια που το παίζουν πάνθηρες. «Λυπάμαι για αυτήν την απόφαση. Από τη δική μου τη μεριά θέλω να δηλώσω ότι ήμουν και είμαι ΠΑΣΟΚ και...
έχω στηρίξει με όλες μου τις δυνάμεις την κυβέρνηση. Για μένα όμως, θέματα αρχών και συνέπειας, ιδιαίτερα για ζητήματα που έχω προσωπικά χειριστεί και γνωρίζω, είναι αδιαπραγμάτευτα. Γι' αυτό δεν μπορώ να συναινέσω στην αποδόμηση θεσμών που διασφαλίζουν εργασιακά δικαιώματα και είναι πυλώνες της Δημοκρατίας και του κοινωνικού κράτους», ανέφερε σε λιτή της ανακοίνωση η Λούκα Κατσέλη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου