6/3/12

Ρία Αντωνίου: Πώς έφτασα στο ιταλικό «Dancing»!

Μπορεί η Ρία Αντωνίου να βρίσκεται στην Ιταλία όπου κάνει εντατικές πρόβες για τον ημιτελικό του ιταλικού «Dancing with the stars»…
ωστόσο η ξανθιά καλλονή βρήκε λίγο χρόνο και ταξίδεψε μέχρι την Ελλάδα για να βρεθεί το βράδυ της Δευτέρας στην εκπομπή του Θέμου Αναστασιάδη μαζί με τον παρτενέρ της, Ραϊμόντο. «Δεν ξέρω πώς τα κατάφερα. Γι’ αυτό πρέπει να ρωτήσετε τον Ηλία Πανταζόπουλο. Ήμουν στο Μιλάνο για Μόδα και ήμουν ένα βήμα πριν επιστρέψω στην Ελλάδα. Ξαφνικά χτυπάει το τηλέφωνο και μου λέει ο Ηλίας ότι την επόμενη μέρα πρέπει να πάω στη Ρώμη για να κάνω ένα δοκιμαστικό για το ιταλικό “Dancing With The Stars”. Στην αρχή δεν το πίστευα. Πήγα, έκανα το δοκιμαστικό και επέστρεψα στο Μιλάνο. Έπειτα από μια εβδομάδα με παίρνουν τηλέφωνο πάλι και μου λένε ότι με θέλουν», δήλωσε αρχικά το γνωστό μοντέλο στο «ΟΛΑ 12» και συνέχισε: «Ξέρω ότι είχαν ένα συγκεκριμένο κόνσεπτ στο μυαλό τους. Έψαχναν για μια κοπέλα ξανθιά, ανοιχτόχρωμη που να μιλάει σπαστά τα Ιταλικά». Μάλιστα, όπως είπε, όχι μόνο δεν περίμενε να φτάσει στον ημιτελικό, αλλά πίστευε ότι θα έφευγε από το πρώτο live. «Κανείς δεν το πίστευε. Ούτε καν εγώ! Νόμιζα ότι θα φύγω από το πρώτο live», ανέφερε χαρακτηριστικάη η όμορφη Ρία. Μεταξύ άλλων αποκάλυψε ότι έχει ήδη δεχθεί πολλές προτάσεις από την ιταλική τηλεόραση: «Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω κλείσει κάτι. Αλλά αυτό που θέλω πρώτα είναι να καλυτερεύσω τα Ιταλικά, ώστε να μπορώ να σταθώ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου